Kırgınlık Whatsapp Sözleri

kırgınlık-whatsapp-sozleri

Bu yazımızda Kırgınlık Whatsapp Sözleri, Whatsapp kırgınlık durumları, kırgınlık sözleri, facebook kırgınlık sözleri kategorileri yer almaktadır. Eşinize dostunuza söylenebilcek sözleri derledik topladık ve sizinde begeneceginizi umarak paylaşıyoruz. Keyifli Durum Güncellemeleri dileriz.


1. Üşüyorduk, canımızı yakan insanlara bir daha sarıldık.

2. Artık kopardığın papatyalara sorarsın ‘ Hani sevecekti! ‘ diye.

3. İnsan sadece sevdiğini değil onu sevenleride kırar!!!

4. Bazı kalpler kırılır ama bir daha kırılan kalp düzelmez..

5. Ücretsiz olmasına rağmen sevmesini beceremeyen insanlar var ne yazık ki…

6. Kızgınlık çok gürültülüdür.. Oysa kırgınlık ne kadarda sessiz…

7. Bana masal anlatma sıkıldım dinlemekten…

8. Kızgınlığım geçer de; kırgınlığıma çâre bulamadım.

9. İhtiyaç duyulmak istiyorum ya da en azından özlenmek istiyorum.

10. Kırılmış bir kalp; yanmış kül olmuş evin, cepte kalan anahtarlarına benzer.

11. Unutma sen yinede nasılsın diye sor kötüde olsam iyi geliyor.

12. Düşmüş yine ; Bir sonbahar ömrün üstüne…

13. Kör değilim sadece, görmezden geliyorum.

14. Dilek Tutmadan Kaydı Tüm Yıldızlar..

15. Lades bitti cici kiz artik aklimda degilsin..

16. Umutmudur haketmediklerini yasatan yoksa hayalermi…

17. Düşünceler faklıysa hiç gerek yok fazlasına…

18. Aklımdaki sen git başımdan…

19. Lay lay lom muş SENİN aşk

20. Mademki ben sana yazmıyorum bende buraya yazıyorum kırıldım sana bir kere.

21. Sana yalan sevgilerin mutlulukları lazım. Benim gibiler fazla gelir sana bu dünyada…

22. Sevilipte sevmeyeni seven affetsin, Seviyorum deyipte sevmeyeni,Allah affetsin…

23. Kaç promil daha içmem gerekiyor, ikimizi çift görebilmem için!

24. Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim.

25. Belki de susmak, gerçeği anlatmanın tek yoluydu!

26. Farkımı yaşayarak anlayacaksın!

27. Bu Gecede Hayallerimi Hayal Ediyorum İşte.

28. Bu Hayatta Anca Bana Yorulduğum Zaman Çalım Atabilirsin…

29. Mutluluğu benimle bulan benimdir Gerisi Misafir..

30. Birini İttiysem ; Kimin Tuttuğuyla İlgilenmem…

31. Hep Hayallerinde Kalır, Bir Hayal Kadar Uzak O.

32. Gemiler batınca acır mı denizin canı…

33. Benim keyfim ellere dert olmuş.

34. Sen nasıl bir sihirbazmışsın beni bile kaybettin…

35. Yanımda olan zaten yanımda gerisi yolunda…

36. Eskilerin hatrına susmak istesemde yeniler hep başımın belası…

37. Dünya keşke seni sevmek gibi güzel olsa…

38. Sen farklı değildin ben farklı bakmıştım.

39. Biz, Tilki Dönmesin Diye Dükkanı Ateşe Verenlerdeniz. Herkez Rahatına Baksın..

40. Ben kaybetmem, vaz geçerim.

41. Üzgün değilim, duygularımın esiriyim.

42. Dünyanın döndüğünü, o senin yanında olduğu zaman anlarsın..

43. Cesɑreti olmɑyɑnın hep bir bɑhɑnesi vɑrdır.

Yorumlar

  1. Kızgınlığım geçer de; kırgınlığıma çâre bulamadım.

    YanıtlaSil
  2. Kör değilim sadece, görmezden geliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Cesɑreti olmɑyɑnın hep bir bɑhɑnesi vɑrdır.

    YanıtlaSil
  4. Kırgınlık değil içimdeki sevgilim sadece sözlerin dokundu yüreğime inceden… Dal kırıldığı yerden, insan da kırıldığı kalpten koparmış.

    YanıtlaSil
  5. YASADIŞI BİR AŞKTI BİZİMKİSİ MÜLTECİ BİR ÇOCUĞUN PARİS HAYALLERİ GİBİ

    YanıtlaSil

Yorum Gönder