İsyan Whatsapp Durumları

isyan-whatsapp-durumlari

Bu yazımızda İsyan Whatsapp Durumları, İsyan Whatsapp Sözleri , İsyan Whatsapp durum  kategorileri yer almaktadır .



1. Gördün mü dostum! Ciğeri beş para etmeyen insanların; Kalbi yok satıyor.

2. Kimsenin doğru insan olmadığı, bi dünyada doğru insanı bulmaya çalışman ZAMAN KAYBI.

3. Ölümün kucağındayken neyi değiştirebilirsinki…

4. Melek Gelir Hava Atar Felek Gelir Şaka Yapar Ben Hayattan Bıkmışım Azrail Gelse Ne Yazar…

5. Ne seni sevdiğime pişmanım Ne seni sevene duşmanım Sadece sensizzliğe isyanım.

6. Kimine atar kimine gider bizdeki yürek hepsine yeter kralına yol vermişim ecel olsa ne farkeder.

7. Varsın boş kalsın gönül vermem kiraya.. Alan temelli alsın yok öyle 3-5 aya.

8. Samimiyet istiyorum artık boğuldum dili süslü ama yürekleri boş insanlardan!

9. Aslında kimseye kızmıyorum, benim isyanım hep iyi niyetime.

İsyan Whatsapp Durumları

10. Hayat Nasıl Gidiyor Diyorlar ; Bilmem Diyorum Yaşayan Birine Sorun..

11. Aşk tutulması yaşayan sol yanımın güneşine ihtiyacı var!

12. Dünyayı güzel sanmıştım meğer kafam güzelmiş…

13. El üstünde tutulmak için illa tabuta mı girmek gerekir.

14. Acı dediğin neki senden önce senden sonra.

15. öLmek için sebebim yok ama yaşamak içinde sınırdayım.

16. Asıl mesele yaşayıpta ölümden korkmak değil yaşayıpta ölü olmaktır .

17. Çok fazla konuşma dünya seninde şeklini biliyoruz.

18. Benim hayallerim idam sehbasında kaldı sizinkiler yaşasın..!

19. Gerçek aşk filmlerde gördüğümüzdür o da zaten rol icabıdır.

20. Geciken ambulans gibisin mutluluk ben ölüncemi geleceksin.

21. Hayat güzelde şu mutlu insanlar canımı sıkıyor.

22. Daha hatırlanacak anılar, Açılacak rakılar sövülecek insanlar var…

23. Gökten Mutluluk Yağsa Bize Sıkıntı Düşer…

24. Hayat bi kibrit çöpü, artık ne kadar yanarsa…

25. İşi bitenin GİDİŞİNEMİ söveyim; yoksa işi düşenin GELİŞİNEMİ…

26. Güvensiz kalplerimizi. KARAKTERsiz insanlara borçluyuz.

27. Gidişine en çok ağzım bozuluyor…

28. İçimde kopan kıyameti görseydin,mahşeri beklemezdin.

29. Hayatımızdan çıkan insanların rüyalarımıza girişi yasaklanmalı.

30. Mutluluktan hiç ağlamadım ama. Sinirden güldüğüm çok oldu.

31. Sarmıyor Artık Yaşamak Oturup Azraille Zar Mı Sallasak..

32. Cam Gibi Gençlerdik, Kırdılar Keskinleştik..

33. Daha gidene hoşçakal diyememişken gelene nasıl hoşgeldin diyeyim..

34. Unutmak istiyorum herşeyi haklı olmak değilde mutlu olmak istiyorum.

35. Toprak gibi sessiz olduğum an bilki, Şimşek gibi gökte gürlüyor feryadım!

36. Söylenecek çok şey var ama; Ben şimdilik “iyiyim” diyorum…

37. Anlamlı bir cümle kurmaya gerek yok anlamsız bir hayat yaşarken.

38. Hayat bize tebessüm ettide, bizmi kahkahamı atmadık.

39. Yazsada hayat kaderime hep aynı hikayeyi göz yaşlarımı, silip yaşarım yine kadere inat..

Yorumlar

  1. Varsın boş kalsın gönül vermem kiraya.. Alan temelli alsın yok öyle 3-5 aya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder