Sevgiliye Uzun Mesajlar

Bu yazımızda Sevgiliye Uzun Mesajlar, sevgiliye uzun mesajlar 2017, sevgiliye uzun mesajlar whatsapp, sevgiliye uzun mesajlar tumblr, sevgiliye uzun whatsapp mesajları kategorileri yer almaktadır.

Sevgiliye Uzun Mesajlar

Aynı çocuk gibi sevmişim seni, beklentisiz ve şaibesiz.
Sen benim arayıpta bulduğum değil, hiç aklımda yokken aşık olduğumsun.
Bazen öyle biri gelir ki, bütün gidenlere teşekkür edersin.
Ben seni ne dağlara ne de buğulu camlara yazdım. Ben seni yüreğime yazdım.
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.
Seni ne zaman unutacağımı sorma. Çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum.
Aşık olduğun zaman ilk görüşte değil, her görüşte aşık olacaksın.
Aşk seninle güzel bir tanem. Sen benim ömrüme ömür katan nefesimsin.
Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkânsız gelir ya insana, imkânsız olduğun için tutkunum sana.
Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde. Seni, senden uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum.
Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgârlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi.
Benim için insanlar ikiye ayrılır sevdiklerim ve diğerleri sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır çok sevdiklerim ve diğerleri çok sevdiğim insanlarda ikiye ayrılır sen ve diğerleri.
Rüzgârın kemanını çaldığı ve damlaların pencereye vurduğu soğuk bir gecede, yatağına uzanıp hayalini kurduğun tüm güzellikler senin olsun sevgilim.
Eğer seni nasıl ve ne kadar sevdiğimi öğrenmek istiyorsan bana yeni bir dil bulmalısın çünkü sana olan sevgimi anlatmak için kelimeler bulamıyorum. Ama bir şeyi bil ki seni çok seviyorum?
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Bir tutam sevinç, bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.
En büyük felaketler içinde dahi ümidini kaybetme, unutma ki en yumuşak ilik en sert kemiğin içinden çıkar. Gülmek senin için bir tutku olsun, olur da bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun.
Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
Bir sıcak yüz aradım şu tenha sokaklarda sanki herkes yabancı herkes darılmış bana. Ne derdimi soran var ne tanıdık bir çehre. Ne tarafa uzansam ellerim boş kalıyor, mutlu olan kimseler hüznümü arttırıyor.
Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın!
Bir insanın idealleri olmalı, sonsuzluk gibi. Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan çiçekler gibi. Bir insanın bir tanesi olmalı, o da senin gibi.
Ellerimde sevginin sıcaklığı, gözlerimde hep hayalin kalbime vurur sevdası, her gece yıldızlarda bulurum gözlerinin ışıltısını, seviyorum seni hayatımın anlamı.
Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.
Seni sevmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden, en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey ama artık ben şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum.
Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.
Sevgiliye Uzun Mesajlar
Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın. Şimdi güneşin doğmasını bekle.
Gül dediğin nedir ki, solar gider, ateş dediğin nedir ki, kül olur gider, gün dediğin nedir ki, geçer gider, ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter!
Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine şimdiye kadar kimsenin başaramadığı o sıcaklığı koymayı başardığın için.
Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.
Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalırcasına birer tanecik insan olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalırcasına birer damla insan olsalar unutma ki tek seveceğim kişi sensin.
Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek. Seni seviyorum!
Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende, ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzeli de sende.

Yorumlar

Yorum Gönder