Sevgililer Günü Mesajları

sevgililer-günü-mesajlari


Bu yazımıza Sevgililer Günü Mesajları, 14 şubat mesajları, 14 şubat aşk mesajları kategorileri yer
almaktadır. Bu Özel günde sevgilinize aşk sözleri arıyosanız tam adresindesiniz.


1. Zamansız yağan yağmür bulutu gibi gelip oturacağım gözbebeklerine ağlayacaksın, bir burukluk duyacaksın
vefasız yüreğinde beni unutmayacaksın, bir kabus gibi uykularını böleceğim gece yarısı, nasıl ben senı
unutmadıysam sende beni unutamayacaksın.

2. Ben çiçek armağan etmiyorum sana canım, göreceksin; gözlerimde, yüreğimde, elimi tutarsan eğer, kalan son
yudumumla suladığım orkideyle geldim sana, sana olumune; aşk adına verdiğim yüreğime, kabul edersen eğer.

3. Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın
olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki
beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için. Sevgililer günün kutlu olsun biriciğim.

4. Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek
isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok
seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

5. Yalnızlık üşümekse yalnızım üşüyorum… Sensizlik uçurumsa tut kolumdan düşüyorum… Soru sorma cevabını
bilmiyorum… Bildiğim tek şey seni çok seviyorum. Sevgililer günün kutlu olsun sevdiğim.

6. Seni ne kadar seviyorum biliyor musun? Söz verip de tutmadıgın günler kadar, beni beklettiğin saniyeler
kadar,bana sevgiyle bakmadığın an kadar, uykularımı kaçırdığın geceler kadar, sonunda anladım seninde beni ne
kadar sevdiğini zalim.

7. Bir 14 Şubat sabahı yine. Düşünüyorum da sensiz mi geçecek acaba sevgilim bugün? Seni görebilecek miyim
bilmiyorum. Senin ellerini tutup, sarılıp belki de, söylemek istiyorum ne kadar sevdiğimi, kollarımda olacak
mısın sevgililer gününde? Bir demet gül ile bekleyeceğim seni, sadece ben ve özlemlerim olacak.

8. Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen
yanımda yoksan eğer. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat,
karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, uzat yanağını...

9. Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an çünkü hiç bir şey seni sevmek gibi
değil! Seni o kadar çok özledim ki… Sevgililer gününde yanında olup sana sarılmak için çıldırıyorum…

10. Bazı rüyalar diğerlerinden daha uzun sürer. Bazıları da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam şu
an bu mesajı okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!

11. Bir demet gül vermek isterim sana ancak sen güllerden daha güzelsin. Gülü bir gün, seni sonsuza dek
seviyorum.

12. Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanın 60 saniye olduğu öğretildi ama sensiz gecen
bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle
sevgilim… Sevgililer günümüz kutlu olsun.

13. Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını
güçlendirdiği gibi… Bizim de sevgimiz hep yaşayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice sevgililer
günlerinde birlikte olmak dileğiyle…

14. Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat,
karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındayım. Kendini
yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

15. Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular,
sahildeki martılar ve güneşin ışıklarından daha çok seviyorum. Birlikte daha güzel günlere gitmemiz dileğiyle
sevgililer günün kutlu olsun!

Yorumlar

  1. Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek
    isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok
    seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder